Jalur Capaian

Jalur Capaian Sdn Bhd​

tentang kami

Tentang Kami

Tentang Syarikat Kami​

Jalur Capaian Sdn Bhd ditubuhkan di bawah Akta Syarikat 1965 pada September 2009. Syarikat 100% Bumiputra yang diperakui ini, merangkumi profesional dalam reka bentuk Kejuruteraan Awam, Mekanikal dan Elektrikal yangber pengalaman dalam perkhidmatan dan penyelenggaraan Bangunan Dengan menggunakan pengalaman ini, kami akan memastikan kepuasan pelanggan dengan perkhidmatan yang diberikan.

Visi

Menjadi sebuah syarikat kontraktor pembinaan kejuruteraan awam, mekanikal & elektrikal yang terkenal dengan reputasi yang tinggi berdaya saing selaras dengan permintaan semasa bersama perkembangan terkini

Misi

Mempunyai krew yang berkomitmen, berdisiplin, kreatif, dan produktif di dalam satu pasukan yang melaksanakan tugas dengan penuh tanggungjawab mengikut standard yang ditetapkan, dan menerapkan nilai kejujuran, kecekapan, kecemerlangan dalam bertoleransi berdiplomasi dengan pelanggan ​

Objektif Syarikat​

  • Mewujudkan sebuah syarikat Kontraktor, Perkhidmatan DanPenyelengaraan Dalam Bidang Kejuruteraan Mekanikal denganmenawarkan perkhidmatan yang lebih baik.
  • Memberi peluang perniagaan kepada pekerja yang Berjayamengikut piawaian syarikat
  • Membantu pelanggan dengan menyelesaikan masalah yg dihadapi.
  • Memberi pengalaman dan perkhidmatan dengan kepakaran yangberterusan dengan mutu kerja yang konsisten.

What We Do

Business Owner

Managing Director:

MOHD KAMAL BIN ASMUJE @ ASMUZI

Skills:

AutoCAD, MS Office, MS Project, Primavera Power Point, Carrier E-2011 Heat Load Calculation program, Trane Trace 700.

Expertise:

Air conditioning & ventilation system, preventive maintenance air-conditioning services, cold & hot water supply systems, sanitary plumbing and sewerage, heavy duty industry, civil & structure, fire protection system, electrical lighting, power & distribution system and evacuation system.

Certificate : 

Basic Air-Conditioning Training (Trane Malaysia Sales & Services), Fundamentals of Air System Design (ASHRAE), Pengurusan Business Kontraktor (IUB/ CIDB), Kursus Integriti Kontraktor (CIDB), Pegawai Penilai/ Pegawai Pengesahan Dalaman (MLVK), General Mechanic (IKM Jasin Melaka).

Education :

Mechanical Engineering (Higher National Diploma) @ L&G Twintech Institute of Technology (Twinning Mara Program De Montfort university, UK)

Scroll to Top